Greu e inceputul

As fi vrut sa intru direct cu ceva spumos, scinteietor, care sa va aduca un zambet pe buze si o licarire in suflet. Navigind pe site-urile si blog-urile amicilor mei am dat peste œinterpretarea` piesei FRAGILE a lui STING de un demn urmas al ciurdarilor tuciurii, transformind bijuteria aia de sentimente intr-o manea ordinara. Nu pot sa descriu cit de rupt sufleteste si maculat m-am simtit vazand o atare … nici nu stiu cum s-o categorisesc.

Imi pare rau ca incep acest blog cu un astfel de post, dar vreau sa fie ancorat in viata mea si chiar sa prezinte o particica din œaventurile` mele zilnice. O sa fie ceva mai heteroclit decat sunteti obisnuiti pentru ca si eu sunt un individ cu interese multiple si dependent de multe. Dar sper sa fim cit mai multi dependenti de frumos si interesant, de cultura adevarata si viata frumoasa. Sa vorbim de carti, de filme, dar si de calatorii sau bucatarie daca avem chef. Eu oricum o sa le abordez pe toate ;)).

Si pentru ca tocmai m-am intors de la Frankfurt, o sa adaug citeva imagini de acolo. Ele sper sa contrabalanseze dezgustul cu care am inceput.

Saptamina viitoare, cand ma voi intoarce din concediu, va promit niste fotografii frumoase din Roma.

8 thoughts on “Greu e inceputul

  1. Frumoase poze (talentat fotograful), atmosfera placuta, iar lebedele de pe Main sunt de-a dreptul incantatoare, chiar n-ai cum sa le confunzi cu niste pescarusi!🙂

  2. Buna ziua! Ma numesc Cristina Bizu, sunt din Brasov si iubesc, ca si dumneavoastra calatoriile, cartile, muzica si filmele bune. Mult succes cu acest blog.

  3. „Greu e inceputul”…….putin zis ,greu…ce cuvant e mai greu decat greu?::)) si eu care pe vremuri vedeam inceputul doar interesant..nou…plin doar de surprize frumoase..au trecut 31 ani ca viata sa-mi pregateasca ceva „senzational” si sa imi demonstreze ca inceputul e mai mult decat greu..dar ,am trecut peste inceput si acum dupa 3 ani de la „inceput” privesc cu mai multa detasare lucrurile…insa, imi simt inca sufletul inrosit de durerea greului de inceput…. !!!! imi pun intrebarea, insa, oare, daca as fi stiut ce va fi , ma m-ai bucuram de venirea inceputului???? oare ma m-ai aruncam in valul lui??? iar raspunsul e undeva in negura timpului..in negura sufletului….. nu voi stii niciodata raspunsul adevarat…

Lasă un răspuns

