Cartile Tango la Gaudeamus (igituuur… )

Of, of, of¦ ce sa ma fac eu cu fetele astea? Colege de Tango, cica! Dar ma lasa fara subiecte. Nouria a postat deja despre filmul lui Malaele (dar nu-I nimic: pozele sunt la mine! ;)), iar Alice v-a povestit cate ceva despre Teoria haosului si a catastrofelor, nu chiar in contextul discutiei avute, dar orisicat¦ Nu mai merita sa revin deocamdata asupra subiectului ;))
Asa ca o sa va spun despre participarea Tango la Targul de carte Gaudeamus. Ne puteti gasi in Pavilionul central (˜fcourse!) , la standul 347. Tot de acolo puteti procura toate cartile scoase de Editura Cartile Tango pana acum, inclusiv cele doua semnate de Nina Cassian. Voi reveni asupra filmului lui Malaele (cu poze de la lansare!) si nu va temeti – nu am uitat de Roma ;))

4 thoughts on “Cartile Tango la Gaudeamus (igituuur… )

  1. Draga partener de Tango, stiu ca ti-e greu, dar orice ai face si orice ai zice, femeile sunt intotdeauna cu un pas inaintea barbatilor! Singura ta sansa este sa postezi pe blogu-ti minunatele poze pe care le faci. Doar asa vei putea sa arati lumii ca esti cel mai talentat art director care s-a nascut vreodata!🙂

  2. Ioane, exagerezi! Eu am povestit doar despre catastrofele inimii mele naroade, daca vrei sa revii cu detalii despre teoria haosului, cred ca cititorii ti-ar fi recunoscatori. Si, pana la urma, poate pricep eu insami, cum va tasni ordinea din epicentrul prapadului in care traiesc. Ca sa nu ma ia pe nepregatite…

Lasă un răspuns

