TANGO NEINCEPUT SI NETERMINAT

Am descoperit-o pe Anca de mai multe ori. N-am apucat s-o cunosc niciodata.
A fost mai intai o discutie cu un prieten ahtiat dupa muzica. Tocmai fusese in Bucuresti (cu niste ani in urma) la un club de jazz si mi-a povestit surescitat ca ascultase o tipa cu o voce dementiala. œSi cum o cheama?` l-am intrebat eu. œAnca Parghel`, mi-a raspuns amicul care mi-a imprumutat si un cd (de care habar n-am cum facuse rost).
La mai multi ani dupa acest episod, am redescoperit-o in interviul din Tango de unde am aflat mai multe despre ea si a inceput sa mi se arate minunatul ei suflet. Pentru ca la petrecerea 3 ani de Tango sa am, in sfarsit, ocazia sa o ascult life si sa-i simt caldura. O explozie de vitalitate si jovialitate. Ne-a luminat sufletele si a preschimbat o petrecere reusita intr-una extraordinara. A preluat œhaturile` maestrilor de ceremonie desemnati cu o dezinvoltura si naturalete care ar fi putut parea programate, daca (organizator fiind) n-as fi stiut ca nu aveam asa ceva in program. Iar energia ei s-a transmis intregii asistente. La sfarsitul petrecerii, mult dupa 2 dimineata, a venit la masa noastra sa-si ia ramas bun. Inca nu avusesem ocazia sa-i fiu prezentat oficial. Alice a facut prezentarile, iar eu m-am ridicat cam vijelios, i-am prins mana (poate cam prea strins) si i-am sarutat-o. Anca m-a masurat cu privirea si apoi mi-a zis zambind: œTu esti facut sa dansezi tango. La petrecerea de la anul noi o sa deschidem dansul cu un tango¦`
Poate in alta viata, Anca¦
Du-te cu bine

Dand click pe linkul urmator o putetzi vedea (la petrecerea Tango 3 ani)
si auzi (in cateva fragmente din  interviul pe care i l-a acordat colegei mele Alexandra)
anca1

PS: DATI CLICK PE POZA… o sa vedeti ceva dragut, zic eu…

11 thoughts on “TANGO NEINCEPUT SI NETERMINAT

  1. Ionut, lasa-ma sa te invit eu la dans, si sa deschidem petrecerea de anul viitor amandoi, dansand Tangoul nostru, tangoul pe care l-am inventat impreuna. Si daca va fi sa plangem putin, de dor de Anca si de tot ce-am pierdut, poate ca va fi cu atat mai frumos. Pana atunci… exersez pasii, exersez lacrima. Si ma rog sa ne tina Dumnezeu in viata, si alaturi, ca sa putem sa faptuim ce-am promis cititorilor nostri si noua insine. Te iubesc, te pretuiesc, esti colegul meu drag si partenerul meu de tango, iti multumesc pentru tot ce am cladit impreuna si, mai ales, pentru tot ce vom construi de acum inainte.

  2. Si Anca va fi cu voi, sunt sigura.
    Va va veghea tangoul vostru, tangoul ei promis lui Ionut si va va da aripi. Si-n acea clipa noi vom aplauda unicul tangou in trei….

  3. Si eu multumesc Ionut…. Multumesc ca ma primesti in minunatul vostru tango. Vom fi acolo cu totii si vom vibra si vom dansa si vom prinde aripi in unicul nostru tango in grup…
    Multumim si colegei voastre dna Alexandra Rotarescu pentru interviu. Asa cum bine spunea draga noastra Alice avem multe, foarte multe de invatat de acolo.

  4. Am citit si articolul, am ascultat interviul sfasietor si am vazut aripile Ancai in fluturasul gata sa zboare – caci sufletul ei se pregateste de zbor…

    Ionut, ce echipa minunata si ce uniti sunteti voi, creatorii Tangoului; sa ramaneti asa, alaturi de Alice ! … si viata lunga !!

  5. Stii,ieri am fost trista.Am fost si alaltaieri si asa sunt de ceva vreme.Dar ieri am scris asta aici.Foarte de dimineata,dupa ce-mi dusesem fetita la scoala si o lasasem in lacrimi.Nu face asta de obicei,a facut-o in primele zile si-atat.Dar ieri a plans.Am plans si eu tot drumul pana acasa si v-am scris.Despre tristetea mea.Cateva ore mai tarziu,am aflat ca…Anca Parghel a plecat la ceruri.Si mi s-a facut rusine.De indrazneala mea de a ma plange…sa ma iertati toti si sa-i aprindem o lumanare,sa-i inaltam o ruga asa cum…parca privirea ei roaga in poza asta facuta de tine,Ionut.

  6. Multumesc Catalina, Camelia, Lara, Amalia… Si scuze pt intarziere, dar a fost independat de vointa mea.. Fotografia Ancai cu fluturele pe care am animat-o eu ii apartine prietenului Paul Buciuta de la artista (artista.ro)

Lasă un răspuns

