Cand iese fum fara foc 2 (Zdob si Zdub)

Fotografii de la concertul de aseara al trupei NO SMOKING condusa de Emir Kusturica in deschiderea caruia au cantat baietii de la ZDOB SI ZDUB. Ca supliment va pun piesa VIDELI NOCI (preferata mea) in 2 variante: originalul cintat de formatia ruseasca KINO si coverul ZDOP SI ZDUB. Mai pun si o traducere extrem de aproximativa a versurilor pentru cei nefamiliarizati cu inflexiunile slave.

Am iesit din casa,
cind in toate geamurile s-au stins luminile,
una cate una,
Am vazut plecand ultimul tramvai,
Merg taxiurile dar n-avem cu ce plati,
Dar nici nu avem de ce,
ne plimbam singuri,
Caseta s-a terminat,
Pune-o de la capat !!!

Am vazut noaptea,
ne-am plimbat toata noaptea,
pana dimineata,
Am vazut noaptea !!!
Am vazut noaptea,
ne-am plimbat toata noaptea,
pana dimineata,
Am vazut noaptea !!!

Intra in cabina de telefon,
suna sa stinga lumina
in apartamentul tau,
Scoate-ti incaltamintea,
Vom merge desculti🙂
Avem tigari, chibrituri
si-o sticla de vin care-o sa ne-ajute ,
ne va ajuta sa asteptam,
Ne va ajuta sa credem ca toti dorm,
si ca am ramas numai noi doi !!!

Am vazut noaptea,
ne-am plimbat toata noaptea,
pana dimineata,
Am vazut noaptea !!!
Am vazut noaptea,
ne-am plimbat toata noaptea,
pana dimineata,
Am vazut noaptea !!!

Traducerea nu-mi apartine am pigulit-o de pe net ;))

Lasă un răspuns

