CAND IESE FUM FARA FOC


Ieri a fost o zi plina pentru noi. Inca de dimineata, si eu, si Nouria, eram „adrenalizati” de asteptarea intalnirii cu Emir Kusturica pentru acordarea unui interviu pentru revista. Dupa completarea formulei cu Paul, colegul nostru fotograf de la artista (artista.ro), ne-am indreptat spre Hotelul Rin numai pentru a avea de unde sa ne intoarcem in redactie pentru ca Emir nu se simtea bine si toate interviurile fusesera decalate pentru ora 16. In concluzie, la ora indicata ne-am infiintat in par la Sala Palatului sperand ca macar de data asta sa avem noroc. Si am avut. Am descoperit un om dechis, profund, cald, fara fite si vedetisme care a dialogat cu noi despre orice am avut inspiratia sa-l intrebam. Fara obisnuitele (pe la noi) „despre asta nu vorbesc” sau „asta nu-mi convine”. Nouria a intrebat, eu am filmat, Paul a fotografiat si toti am plecat incantati. In plus, avaantajul de a fi ramas ultimii ne-a adus si bonusul participarii la mini-repetitia de dinainte de spectacol ;))

Iar seara, in formula largita – adica vreo 10 persoane prin bunavointa Andreei Andreescu de la Events (firma organizatoare a concertului) – ne-am incarcat la maximum bateriile. Am vazut ca romanii stiu sa se distreze asa cum nu credeam ca se poate. In ciuda crizei financiare si a sabiilor damocletiene de toate felurile ce plutesc amenintatoare deasupra-ne. Dupa ce Zdob si Zdub au incins atmosfera a urmat un concert cum eu n-am mai vazut: interpretii au coborat in sala, spectatorii au urcat pe scena si au intins o hora imprejurul lui Kusturica. Asa cum spunea solistul de la Zdob si Zdub, Kusturica stie sa regizeze adevarate happeninguri. Incepand cu costumele componentilor trupei si terminand cu „coregrafia” Batmanului azuriu – vocalul trupei, Nenad Janković („Dr. Nele Karajlić”) spectacolul s-a dovedit un generator de buna dispozitie si o punte peste barierele de limbaj.

Pentru ca „blogul” nu ma lasa sa pun 2 sau 3 galerii separate voi face un post separat cu fotografiile din concert ;))

PS Fotografiile apartin lui Paul Buciuta de la artista (artista.ro), iar dand click pe link-ul de mai jos veti vedea o bucata din interviul care va fi publicat in numarul de ianuarie al revistei TANGO

emir

5 thoughts on “CAND IESE FUM FARA FOC

  1. Sper ca de data asta sa-mi fie acceptat mesajul,cu toate ca eu sunt cuminte,civilizata,iar in mesajul trecut (care n-a aparut) scrisesem cat imi e de rusine ca in dimineata zilei cand Anca Parghel s-a stins,eu ma plansesem la Simona pe blog.Apoi am aflat ca buna Anca a plecat la ceruri si mi s-a facut rusine.
    Nouria si Ionut,ma bucur mult ca ati avut ieri o splendoare de zi,multumim pentru poze si pentru ca va e important sa impartiti bucuria cu noi.Sa mai aveti zile din astea si sa ne soptiti si noua din plinul lor.

  2. Multumesc, Ionut! Multumesc, Paul, pentru poze! Multumesc prietenilor tai pentru care te invidiez si cu care nu vrei sa-mi faci si mie cunostinta!🙂
    A fost frumos, a fost primul interviu pe care l-am facut in viata mea si n-o sa-l uit prea curand.
    Am inceput cu Emir Kusturica si nu cobor stacheta, orice-ar fi!

Lasă un răspuns

