De 4 ori ZECE

Pe 14 Decembrie Florin Chilian a implinit 40 de ani.

Eu l-am sunat inca de pe 13 pentru ca eram convins ca pe 14 o sa ma iau cu treaba la revista si o sa uit si pentru ca mi se pare ca numarul 13 ii „vine” mai bine decat 14 ;))

El s-a bucurat oricum sa ma auda. Mi-a spus ca in sfarsit a inceput sa avanseze cu lucrul la al treilea album. Dupa 3 ani, in care s-a tot tinut dupa un individ caruia i-a platit costurile integrale pentru inregistrarile de studio, a fost nevoit sa contacteze pe altcineva. Asa ca exista premisele ca anul viitor sa vedem in magazine AUTISTUL. Piesele sunt compuse, coperta si boockletul cd-ului/dvd-ului sunt facute. Mai ramane sa gaseasca si un inginer de sunet cumsecade si de cuvant ;))

La multi ani, autistule!

10 thoughts on “De 4 ori ZECE

  1. @ Mack: Bine-ai venit pe-acilea pestisorule ;)) Sau sisule ;)) Eu stiu dde ce zici asa da’ nu spun ca altfel nu mai da. Oricum, de ieri, si-a schimbat numele: isi zice iUbi 40 ;))

  2. La multi ani Florin Chilian!
    Multumim pentru muzica de suflet si cuvintele pline de intelesuri…Doamne de cate ori nu am plans…pe ritmurile lui „chiar daca”
    M-am indragostit si am iubit pe ritmurile melodiei „zece” 🙂

    Asteptam cu interes alte melodii…intre timp le ascultam si reascultam pe cele pe acre le iubim.

  3. la multi ani florin chilian! sa dea dumnezeu sa nu te schimbi!esti printre putinii artisti cu coloana vertebrala.ti-am citit biografia din revista si am ramas placut impresionata ca un tanar cu o copilarie ca a ta a stiut sa-si croiasca un drum in viata fara compromisuri.ramai asa,nu te schimba,sunt multi oameni care te iubesc si te respecta; la multi ani!

  4. Ionuuuuuuuuutz…. Ne e dor de tine, motan lenes ce esti, mai e putin si implineste Florin Chilian 41 de ani si, cum te stiu cotoi lenevos, ai sa schimbi doar cifra si-ai sa lasi acelasi mesaj🙂 Mai treci pe la noi, mai scrie-ne ceva, scrii asa frumos, blind, molcom-pitoresc tulburator, crede-ma… Haaaaaaiiiii….. Vii?

Lasă un răspuns

