Votati

Am primit de la Bianca Brad (cu care ne-am imprietenit foarte tare cu ocazia pictorialelor realizate pentru TANGO) urmatorul email:

Hello, hello :-)!

Te anunt cu mandrie😉 ca Organizatia EMMA, pe care am infiintat-o in urma cu mai putin de un an ( http://www.organizatiaemma.ro ), este nominalizata la Premiile Carol Davila! Noi ne-am inscris doar la „Campanii filantropice” dar organizatorii, din proprie initiativa, ne-au trecut si la „Cel mai bun program de responsabilitate sociala” :-)))))!

Am primit aseara anuntul din care reiese faptul ca pentru a castiga, este necesar sa primim cat mai multe voturi on-line, pana pe 20 februarie 2009!

Si cum nu exista o campanie publica prin care lumea sa afle de acest concurs si sa poata vota pentru cineva anume, trebuie sa o facem cunoscuta prin intermediul internetului…ca tot e vorba de votat on-line ;-)! Asa ca daca doresti, ne poti sustine cauza, votand pentru Organizatia EMMA

Pentru asta, trebuie facuti cativa pasi, dealtfel foarte simpli:

1)intra pe:

http://www.pulsmedia.ro/index.php?page=event_vote&url=premiilecaroldavila&articleid=67
2)intra in dreapta pe „Voteaza”
3)cauta „Premiul Campania filantropica ”
4)bifeaza Mame de ingeri – Fundatia EMMA
5)apoi cauta mai jos Premiul „Cel mai bun program de responsabilitate sociala”
6)la fel, bifeaza Mame de ingeri – Fundatia EMMA
7)apoi du-te pana jos si scrie-ti adresa de mail in casuta galbena si da clik pe TRIMITE
8)acum urmareste-ti mail-ul ca o sa primesti un mesaj de confirmare si o sa-ti ceara sa validezi votul
Daca poti sa convingi si alte persoane sa voteze pentru EMMA ar fi extraordinar! Cu cat Organizatia EMMA va deveni mai cunoscuta, cu atat mai mult va putea ajuta parintii care au pierdut un copil!
Multumesc mult!
Toate bune iti doresc :-)!
Paaaa!
Bianca

Eu am votat EMMA, va indemn sa faceti la fel. Dupa parerea mea merita premiul cu varf si indesat.

28 thoughts on “Votati

  1. ma ” ucizi” ionut, dar stii ca o voi face!
    si stii si de ce.
    si trebuie sa marturisesc ca de povestea ei am auzit numai, m-am ferit cat am putut de mult s-o si vad vorbind pentru ca… si nu repet.
    ceea ce stiu insa e ca a redat extrem de mult si extrem de fidel trairile tuturor celor care au ramas cu sufletul gol, cu inima rupta.
    ne apucam de treaba.
    montez eu cumva brasovenii mei.

  2. Am votat. Am facut-o pentru Gabriela, sora mea nebotezata, disparuta inainte sa ma nasc eu. Ea e un inger, stiu sigur, si o rog sa ma vegheze de acolo, de sus, si sa ma ierte ca mi-amintesc de ea atat de rar…

  3. Multumesc pentru toate D-lui Banuta , iar de votat acum mac” sa o fac eu si cei de pe linga mine.

    Succes in continuare si la cit mai multe experiente minunate de impartasit celor dispusi!!!

  4. buna, ionut.

    spun doar atat: aproape ma doare tacerea de-aici.
    sa fie numai patru femei cele care considera ca merita sa-si dea votul, dintr toate femeile tango?
    doar patru, dupa ce se iscase o adevarata furtuna la alice pe tema menirii femeii?
    hei, poate ca sunt rea, dar unde sunteti voi mamele acelea care v-ati atins menirea de femeie?

    ionut, iarta-ma, cearta-ma… nu inteleg…😦

  5. Buna si salve, Ionut.Ai permanent o atitudine constructiva, felicitari.
    Pisica, si eu doresc sa votez astfel de atitudini, de lupta, de viata.
    iti multumesc Ionut pentru ca ne-ai prezentat aceasta posibilitate de sprijin si de atitudine, cu permisiunea ta voi informa si eu „grupul meu”.

  6. Buna tuturor. Bineinteles ca puteti informa/imprastia vestea pe oriunde si pe oricate canale puteti si doriti. Cu cat afla mai multa lume cu atat mai bie ;))
    PS Merci pentru aprecieri, ma faceti sa rosesc, mai ales ca rolul meu e minim. ;))

  7. Valin, nu ma indoiesc ca vei vota… altceva ma mira… ca saptamana trecuta ne puneam la zid unii pe altii si acum tacem. Ionut a prezentat solicitarea Biancai de sambata!!!… asta ma mira, ca avem timp sa ne certam intre noi, ca avem vreme sa emitem judecati despre oameni pe care nici nu-i cunoastem, dar uitam sa fim umani.

    Si apropo de aceasta, in cazul jafului de la casa de schimb valutar din Brasov a murit un om nevinovat tocmai pentru ca a dat dovada de simt civic si a incercat sa alerge dupa acei… inca nepedepsiti. Si comentariile din jur si nu numai a fost ca „N-a avut ce face”

    Ne lamentam zi de zi ca traim intr-o tara a lui Papura Voda si ca totul e asa sau altfel si nu stiu de ce neaparat rau, dar cati dintre noi incercam cu adevarat sa ne schimbam obiceiurile proaste? cati incepem sa ne pese si de ceea ce este in jur? cati facem pana la urma ca Bianca, sa ne expunem durerea public si apoi sa incercam sa facem ceva pentru ca altii sa nu mai treaca prin asta?
    eu, marturisesc ca n-am avut puterea ei, dar va avea in mine, acum, un aliat nestiut. pentru ca am decis ca imi pasa.

  8. sintem aici Pisica, „mamele acelea”…
    doar nu m-am asteptat sa se desfasoare campanii pe blogul Tango fiindca in Decembrie am zis ca ar fi frumos sa facem ceva si raspunsul a venit: nu facem asa ceva pe blog… aici sint doar discutii…
    cind am citit despre EMMA m-am dus acolo imediat! am trimis link-ul si prietenelor mele…

    • eu n-am primit niciun link inapoi si am votat si de al 2-lea cont de mail cand am vazut ca n-am primit pe primul. Si tot degeaba ;((
      Sper sa se fi contabilizat totusi. ;-))

  9. Iana eu nu am pus ghilimele… va recunosc ascendentul pe care il aveti vizavi de mine, voua celor care sunteti mame… chiar daca nu e meritul vostru direct.
    Ba unele, iarta-ma, dar trebuie sa recunosti ca am dreptate, nici nu stiu cum au ajuns mame.
    Stiu e o rautate… asa cum e si vorba „mai da Dumnezeu si la cine nu merita”… si crede-ma ca de cate ori mi se aduc acuze pe tema asta am un arsenal imbatabil cu care sa ripostez. Creat in timp, un timp dureros, pe marginea prapastiei… o prapastie pe care nu-ti doresc nici macar sa ti-o imaginezi.
    Dar am spus prea mult si nu vreau sa starnesc idei de mila… pentru ca dispretuiesc asta.
    Ma asteptam, cu firea ta energica, sa fi votat de sambata.

  10. ghilimele erau pentru ca te citam pe tine si atit. nu asa se face cind citezi pe cineva? am gresit si cu asta?
    nu contest arsenalul tau imbatabil, nu contest durerea si prapastia care te-au facut sa stringi asa un arsenal.
    si am sarit in sus atunci cind, preferata mea, Elena Cirstea, a fost pusa la zid cind a zis: „le-as impusca” pe mamele care nu merita sa se numeasca nici macar oameni… si am zis: „da, impuscate, asa merita”.

  11. cind aud comentarii glumete de genul : nu toata lumea ar trebui sa aiba dreptul sa faca copii… eu chiar sint foarte serioasa. da, nu toata lumea trebuie sa aiba dreptul acesta…

  12. inca ceva si gata:
    nu exista nici un ascendent al meu, sau al altora de aici, pisica…
    singurele superioare sint femeile ca Laura Elena, sau ca d-na aceea italianca de la Iasi care are grija de copii parasiti in spitale si de cei bolnavi incurabil, si toate calugaritele care se ocupa de orfani …acelea au un ascendent vis-a-vis de noi toti, mame sau nu..

  13. OK. asa sa fie.
    adica nu sunt de acord numai de amorul artei… chiar cred ca ai dreptate.
    uneori ma bantuia si pe mine gandul… dar lanturi mai grele ca mine m-au oprit.

  14. deosebirea este foarte clara, linia de demarcatie e forate vizibila: pe noi ne bintuie gindul, iar ele au o „chemare”. nu e loc de comentarii si nici de interpretari.

    • Buna, pisica. E foarte bine ca oamenii afla si daca vor voteaza. E un gest mic, dar care inseamna mult pentru cei de la EMMA.
      Pentru toti: fie ca votati, fie ca nu, nu e necesar sa anuntati aici. E suficient gestul in fata constiintei fiecaruia.
      Iar pentru cei din Bucuresti si carora le pasa: iata un mail trimis de prietenul meu Vadim Ghirda, un extraordinar fotograf si – mai ales – OM:
      Buna seara,

      iertare pt mesajul de grup .

      Acestia sunt cativa dintr-un grup intre 200 si 700 de muncitori chinezi care lucrau in constructii in Bucuresti si care acum au ramas fara serviciu si fara posibilitatea de a se intoarce acasa. Nu au mai fost platiti de doua luni si stau in niste corturi improvizate langa ambasada Chinei. Dieta lor zilnica se compune din bucati de paine si apa fiarta, majoritatea sunt bolnavi din cauza frigului.

      Deocamdata autoritatile chineze nu le ofera sprijin pt repatriere.

      Vreau sa va rog ca, in masura posibilitatilor, sa la oferiti ajutor. Nu sunt necesare lucruri sofisticate, alimente de baza (paine, conserve, orez), lucruri in care sa se inveleasca, medicamente de raceala, tigari.

      Daca aveti cum cred ca ar fi util sa popularizati situatia lor – poate ajunge la urechile cuiva care are putere sa ii ajute.

      Va multumesc mult si imi cer iertare ca va deranjez cu asta dar cred ca ne face bine tuturor sa ne amintim cat de multi oameni sunt mult mai putin norocosi decat noi.

      Multumesc.

      vadim

  15. stiu, Ionut ca nu trebuie sa anuntam, ce ma bucura pe mine este ca oameni cu care nu m-am auzit de mult timp, pe care nu-i mai stiu aproape la chip, de care ma separa o viata traita in alte dimensiuni, dar cu care m-am intersectat candva, raspund apelului meu.

    si sunt fericita ca tristetile mele scrise ieri incep sa se risipeasca.

Lasă un răspuns

