VENETIA, BY DAY… AND BY NIGHT

3 thoughts on “VENETIA, BY DAY… AND BY NIGHT

  1. Parca ma uit la pozele mele de la Venetia…fara partea de carnaval…. oare numai pe mine m-a marcat orasul asta? Numai eu am avut impresia ca acolo totul e atemporal…ca totul a ramas ca inainte si ca totul va ramane si mai departe la fel? Ca si peste 20 ani cand o sa ajung acolo,o sa ma pierd pe aceleasi stradute, prin aceleasi ateliere de masti, o sa admir aceleasi picturi si aceleasi biserici in care smerenia si grandoarea se completeaza….
    Mergeti sa vizitati Venetia…sau mai bine zis: mergeti sa simtiti orasul, sa respirati aerul lui sarat si sa visati …caci visele din Venetia nu au cum sa fie decat fericite!

  2. Am visat, am ajuns, am trait, m-am minunat. E atat de frumos! E atat de diferit. Un oras-altfel atat de premiant. Un oras al apelor, invaluite in mastile colorate. In Venetia e bine. E frumos. E asa cum se vede. Altfel…

    • Buna, LZ. Sper ca tu ai avut mai mult timp decat mine s-o strabati si sa te imbibi de parfumul venetian. Stiu ca eu imi doresc sa revin ca turist ca s-o pot savura.

Lasă un răspuns

