CELE MAI FRUMOASE IUBIRI: cum a fost

Si  dac-a fost duminica Floriilor, a fost lansare. Lansare Cartile Tango. Lansare a multor „bobocei” pe apa ce-a repede curgatoare a literaturii. Cu destui absenti la catalog. Unii/unele motivat, altii…  cu promisiunea de-a ne vedea data viitore. Pentru ca o sa fie si un  „va urma”, nu-i asa? Eu asa sper ;)) O carte ca aceasta e numai baza pe care se construiesc viitoarele biblioteci Tango. In rest, ce sa mai spun?  Va las cu fotografiile prietenilor de la artista (artista.ro)

28 thoughts on “CELE MAI FRUMOASE IUBIRI: cum a fost

  1. Ionut, multumesc frumos! Eu ies in poze cum sunt si-n realitate: mai degraba uratica🙂
    Printr-o mutatie ciudata, in fotografiile voastre insa…..dar sunt convinsa ca a fost reflectia voastra, a tuturor! Multumesc inca odata! Tuturor! Cu drag

  2. Superbe poze Ionut! Ai facut un lucru extraordinar postandu-le! Am vazut zeite zambitoare,fericite,emotionate ca se afla intr-o companie atat de selecta,intr-o zi sfanta,alaturi de Alice,draga noastra,care a facut impreuna cu echipa de la Tango un lucru minunat,editand o carte ce a reusit sa uneasca atatea suflete curate si sincere! De abia astept sa strang la piept volumul de texte scrise de noi,sa admir coperta superba pe care ai facut-o,sa citesc fiecare poveste asternuta cu sinceritate si dragoste. Multumesc Ionut!

  3. Ionut, iti multumesc; saptaminile urmatoare va fi intii ziua mea de nastere si apoi a ficei mele, asta dupa ce zilele trecute a fost a iubitei mele; pentru fica mea doresc ceva daca e cazul unui sprijin ti-l voi cere, iti multumesc. Pentru mine, multumit as fi daca pot sa ajut. Am descoperit cu placere anunturile tale si indemnul la sprijin. Tatal meu a cunoscut-o pe Bianca si a lucrat f. bine cu dinsa. M-am bucurat ca a avut o implinire, adica doua. Cu permisiunea ta, vreau sa-ti trimit un mesaj pe adresa de firma. Cu stima.

  4. am misunat pe-aici in activitatile firesti in prag de sarbatoare si am intrat, neagra si curioasa, doar sa te salut.
    sambata facem miel cu ghimbir pe la brasov… pe la voi??? :)))

  5. eu sunt la faza de ghimbir si coriandru, pentru ca poporul nu agreeaza menta decat in ceai.
    dar cum si prajitura o sa fie tot cu ghimbir… nu comentez.
    sa aveti spor, ca noi o sa ne bucuram de munca voastra. :)))

  6. Ionut, pozele tale sunt minunate.Imi pare rau ca nu am reusit sa ajung la intalnire sa va cunosc pe toti dar…abia astept sa-mi primesc aici in departari cartea sa citesc povestile noastre si cu emotie pe a mea.
    va doresc Paste Fericit.

    • Merci raluca, dar pozele nu-mi apartin. Dupa cum am spus si in textul ce le acompaniaza au fost realizate de prietenul nostru de la artista (artista.ro) – Paul Buciuta. ;))

  7. in Vinerea Sfanta nu va spun decat ca mi-e sufletul jale, mi-e sufletul rana. ma port pe Drumul Crucii din suflet si va spun: Iisus a avut o cruce de lemn si o inima de aur. in lume sunt acum o multime de cruci de aur si de inimi de lemn.si va indemn astazi, la biserica, in case, in suflete, oriunde veti fi si orice veti face sa va fie crucile de lemn si inimile de aur.
    sa va ajunga Sfanta Sarbatoare cu inimile curate.
    ne-om regasi cu bine la ceas de Lumina, ne-om regasi cu drag la ceas de poveste…
    sa aveti sarbatori frumoase…

  8. Bun gasit dragilor, iubiti nespus.
    Nu v-am uitat, insa mi-am stapinit dorinta de a fi cu voi acum in Saptamina Patimilor.
    In aceasta Sambata , cea mai mare de peste an, in ceasurile ei grele, va rog umil, sa-mi iertati ce v-am gresit, caci cu siguranta am facut-o;
    Stiu ca v-am ramas dator cu citeva raspunsuri, vi le voi da incepind din Saptamina Luminata. Am primit de la fiecare din voi nemasurat de mult bine si am incercat la rindul meu, umil, sa fiu alaturi cu o vorba si cu sufletul, mai mult nu este ingaduit, caci eu sunt doar un om simplu, iar lucrarea buna este numai a Lui. Sprijinitorul sufletelor si a trupurilor noastre este numai Dumnezeu.
    Sa laudam pe Tatal, pe Fiul si pe Sfintul Duh, caci numai Dumnezeu in Prea Sfinta Treime este Calea, Adevarul si Viata.
    Atoatetiitorul lumii nu va lasa lacrimi si durere, cu siguranta biruie moartea.
    Ma indrept catre Lumina Lina a serii, izbavit de tulburare si ingrozire, astept pentru sufletul meu Lumina cea Adevarata.
    Bucurati-va Domnul este cu noi.

Lasă un răspuns

