SALVEAZA, verb… tot mai nefolosit

stefan diaconu

Uita-te la ochii astia, la privirea asta peste care treci zilnic fara s-o vezi in coltul vreunui ziar de metrou unde e intovarasita de cuvintele: SALVEAZA-L/O PE… sau AJUTA-NE SA-L/O SALVAM PE…

Ce pot eu sa fac iti spui? Daca maharii si bogatasii nu misca un deget ce pot eu sa fac? Si eu am problemele mele, pe mine cine ma ajuta? Si treci mai departe, deja ai ajuns nici sa nu mai bagi de seama asa ceva. Automat il impingi undeva la periferia existentei tale.

Viata e dura si fara a te mai incarca cu durerea celorlalti, nu-i asa? Iti creezi un automatism si gata! – esti salvat, iti spui. Oare? Asta sa fie raspunsul? La asta sa ne rezumam si sa rezumam umanul din noi? La atat sa cuantificam copilaria fara copilarie? La un colt de ziar peste care treci cu vederea? Un copil de un an isi trage viata picatura cu picatura din punga cu sange, dar tie ce-ti pasa?

Impacheteaza ziarul pe care tocmai l-ai citit, cu coltul cernit de reclama peste care ai trecut fara sa-l vezi si arunca-l la cos. Ai ajuns la statia la care trebuie sa cobori si ai problemele tale. Esti ocupat. Sa ai o zi buna omule!

0900900420  – tarif 10 euro/apel
0900900423 – tarif 3 euro/apel

Puteti dona direct in conturile bancare deschise pentru Stefanut
DIACONU GEORGETA
CONT IBAN:
LEI – RO37BUCU744608622511RO01
EUR – RO91BUCU744608622511EU01
USD – RO51BUCU744608622511US01
deschis la ALPHA BANK – sucursala Camil Ressu-Bucuresti, sector 3.
cod SWIFT: BUCUROBU
sau prin
Contract de sponsorizare

http://victimatalasemiei.blogspot.com/
http://vicolmariana.wordpress.com/author/vicolmariana/

5 thoughts on “SALVEAZA, verb… tot mai nefolosit

  1. Ionut,
    Stefanut poate fi salvat prin transplant de celule stem. Oricat am dona nu se vor strange niciodata banii necesari

    Salveaza vieti poate sa-l ajute pe Stefanut sa isi intocmeasca dosarul pentru E112.

  2. Si cât de mult ne dorim ca atunci când ajungem la vreo ananghie, fie ea cât de mica, sa putem sa avem la cine apela, sa putem cui spune ca ne doare sau ca avem nevoie…
    Am spus însa, chiar în emisiunea în care am luptat pentru acest copil, ca banii cei multi nu se vor strânge de la cei exagerat de bogati (desi asa ai crede la prima vedere) ci de la cei normal de bogati (sufleteste), de la cei care stiu de necazuri, se lovesc sau s-au lovit de ele în viata si pe strada si stiu cât arde o lacrima… daramite fluvii întregi…
    Tot mai sper ca asa se va întâmpla. Voi învata sa spun multumesc si în somn, ca nu cumva sa nedreptatesc pe cineva din cei multi care ma vor înconjura si-mi vor spune „si eu am trimis, si eu, si eu!”. Nu-i asa ca am dreptate ?

    Multumesc!

    p.s.-Stiam eu ca sub fata aia urâta se ascunde un suflet bun🙂

  3. Ştefănuţ ARE DOSAR DEPUS la minister. Familia lui aşteaptă şi speră. Dar acolo mai sunt zeci de dosare ale unor copii şi tineri bolnavi grav, care aşteaptă aprobare. Cîţi din ei vor primi bani? Şi de unde? Bugetarii nu primesc salariile, în sănătate nu sunt bani de feşi şi perfuzoare, nu avem guvern, suntem în criză !
    Da, Ştefănuţ are dreptul la tratament în străinătate pe banii Ministerului la fel ca oricare din noi. Dar ştim cu toţii răspunsul: bugetul e sărac, NU SUNT BANI!
    „Salvează vieţi” e foarte bine intenţionată şi a reuşit să obţină banii pentru cîteva cazuri făcînd manifestaţii de stradă şi asmuţind presa asupra Ministerului Sănătăţii.
    Dar mai sunt zeci de cazuri nerezolvate. Nu vor putea primi toţi banii necesari, mai ales acum!
    Atunci, ce să facă? Au trei soluţii:
    1.Să îşi dea foc în piaţa publică pentru a forţa ministerul să dea bani,
    2. să aştepte pînă cînd bolnavul lor moare cum se întîmplă frecvent …şi nu mai e nevoie de bani pentru tratament în străinătate sau
    3. să apeleze la solidaritatea umană! Doi euro nu au sărăcit pe nimeni!
    Solidaritatea umană şi micile donaţii de la cei mulţi şi anonimi au salvat mai mulţi bolnavi decît Ministerul Sănătăţii!

    Apropo! De ce îi privesc unii pe oamenii care cer ajutor umanitar ca şi cum au venit cu pluta ? (n.b : oferă ajutor doar cine vrea şi/sau poate!)

    Bravo Ionuţ!

  4. sunt implicata de catava vreme intr-un caz similar: sotia unui coleg necesita 40.000 euro pentru o operatie de tumoare pe creier… ea are 26 de ani si fetita lor 2 ani.
    povestea este lunga si dureroasa, dar nu cred ca aceste campanii, apelarea la necunoscuti, ajuta, ci batutul din usa in usa al celor care inteleg, le pasa, la cei pe care ii cunosc, acceptand refuzul, nepasarea…
    este o munca de sisif, dar este poate cel mai frumos si bun lucru pe care l-am facut vreodata.
    sa ajut o fetita sa isi recapete mama…

Lasă un răspuns

