GLOBURILE DE AUR – CASTIGATORII 2010

Si dupa hangoverul de 3 ore de la TVR1 iata premiantii ;)))

Best Motion Picture – Drama
Winner: Avatar (2009)

Best Performance by an Actor in a Motion Picture – Drama
Winner: Jeff Bridges for Crazy Heart (2009)

Best Performance by an Actor in a Motion Picture – Musical or Comedy
Winner: Robert Downey Jr. for Sherlock Holmes (2009)

Best Performance by an Actress in a Motion Picture – Drama
Winner: Sandra Bullock for The Blind Side (2009)

Best Motion Picture – Musical or Comedy
Winner: The Hangover (2009)

Best Television Series – Musical or Comedy
Winner: „Glee” (2009)

Best Director – Motion Picture
Winner: James Cameron for Avatar (2009)

Best Performance by an Actor in a Supporting Role in a Motion Picture
Winner: Christoph Waltz for Inglourious Basterds (2009)

Best Performance by an Actress in a Supporting Role in a Series, Mini-Series or Motion Picture Made for Television
Winner: Chloë Sevigny for „Big Love” (2006)

Best Television Series – Drama
Winner: „Mad Men” (2007)

Best Foreign Language Film
Winner: Das weisse Band – Eine deutsche Kindergeschichte (2009)

Best Performance by an Actor in a Television Series – Musical or Comedy
Winner: Alec Baldwin for „30 Rock” (2006)

Best Screenplay – Motion Picture
Winner: Up in the Air (2009/I) – Jason Reitman, Sheldon Turner

Best Performance by an Actress in a Mini-Series or a Motion Picture Made for Television
Winner: Drew Barrymore for Grey Gardens (2009) (TV)

Best Performance by an Actor in a Mini-Series or a Motion Picture Made for Television
Winner: Kevin Bacon for Taking Chance (2009) (TV)

Best Performance by an Actress in a Motion Picture – Musical or Comedy
Winner: Meryl Streep for Julie & Julia (2009)

Best Mini-Series or Motion Picture Made for Television
Winner: Grey Gardens (2009) (TV)

Best Original Score – Motion Picture
Winner: Up (2009) – Michael Giacchino

Best Original Song – Motion Picture
Winner: Crazy Heart (2009) – T-Bone Burnett, Ryan Bingham(„The Weary Kind”)

Best Performance by an Actress in a Television Series – Drama
Winner: Julianna Margulies for „The Good Wife” (2009)

Best Performance by an Actor in a Television Series – Drama
Winner: Michael C. Hall for „Dexter” (2006)

Best Animated Film
Winner: Up (2009)

Best Performance by an Actor in a Supporting Role in a Series, Mini-Series or Motion Picture Made for Television
Winner: John Lithgow for „Dexter” (2006)

Best Performance by an Actress in a Television Series – Musical or Comedy
Winner: Toni Collette for „United States of Tara” (2009)

Best Performance by an Actress in a Supporting Role in a Motion Picture
Winner: Mo’Nique for Precious: Based on the Novel Push by Sapphire (2009)

19 thoughts on “GLOBURILE DE AUR – CASTIGATORII 2010

  1. 😉 deci am vazut bine interpretarea Sandrei…
    dar nu inteleg premiile pentru Avatar…
    si, fara nicio legatura cu globurile, am vazut aseara un film rusesc: Tzar in regia lui Lubin. despre tarul Ivan cel Groaznic si Sfantul Filip.
    oare de ce imi vine sa iau cartile lui Tolstoi in brate?
    de fapt chiar vreau sa recitesc jurnalul lui…

  2. The Hangover, Up In The Air si Up iarasi isi merirta premiile! Am indoieli in ceea ce priveste Avatarul. Cred ca au dictat incasarile… personal l-as fi dat Hurt Locker -ului sau lui Up In The Air!!

  3. Uraa, Sandra!
    Bai, tre’ sa vad si eu Avatarul ala, neaparat, 3D, 4D, cati D o da Dumnezeu, ca altfel vorba prezentatorului de la Globuri, „daca nu l-ai vazut pana acum, esti singurul care nu l-a vazut!” : )

    • @Amalia + Alina: AVATAR merita vazut numai pentru partea de 3d, altfel e o adunatura de clisee. Cum am mai zis undeva un western spatial care e batut la fund de „Dansand cu lupii de exemplu” sau „Un barbat numi Cal”.

      @ A. Buzdugan: Personal as fi dat premiul pentru film lui „Precious” ;)) Up in the air mi s-a parut slab prin prestatia lui Clooney, care a avut o partitura mult mai buna in „Barbati care se zgaiesc la capre” – o comedie mult mai buna decat „Hangover”, fiindca veni vorba ;))

      @pisica: Tarul mai sta: s-a ingrosat coada la vizionari ;)))

  4. Ma refeream la Up In The Air ca la un tot unitar, muzica, intriga, regie etc. In ceea ce-l priveste pe Clooney, lui ii trebuie barba sa fie luat in serios!🙂
    Succesul lui The Hangover se datoreaza, cred eu, comicului de situatie (din ce in ce mai rar) si coloanei sonore, Who Let the Dogs Out, I’m Gonna Live Forever etc.

    • @A.Buzdugan: e adevarat ca Hangover inseamna o revenire la comedia bufa, burlesca, dar prea mi-a amintit de Tipule care mi-ai sutit masina?. In ceea ce priveste Up… hm suspectez f tare faptul ca s-a premiat – de fapt – baiatul lui taticu’;)) Doar stii cine-i Jason, nu?

  5. De-ar fi singurul baiat al lu’ tata!… Si pe la noi sunt de-astia! Chiar multi! Filmul are si scenariul bun (a umflat potul), partituri interpretate ireprosabil (trei nominalizari) si e in joc un subiect de actualitate, incomod…
    Nu trebuie ratat The Hurt Locker, un film bun si el!

  6. Eu mi-am dat seama ca America e America…premiile date dincolo de ocean sunt pentru americani….degeaba apreciem noi ce nu apreciaza ei si invers…vorba aia: gusturile nu se discuta….
    Ce mi-a placut in schimb a fost felul in care TVR a transmis gala decernarii premiilor….nu tin minte de cand nu am mai urmarit cu atata placere o transmisie ( in reluare , vorba aia) datorita invitatiilor din platou….doamna Manuela Cernea(sper ca am retinut bine) prorector la UNATC si un designer vestimentar( chiar nush cine..:) .
    In toata stufaria de asa-zise vedete si asa-zisi invitati care se perinda pe la tv , acestia au facut nota parte….comentarii decente, de bun gust, la obiect si ce era cel mai important exact la subiect….pacat ca nu se intampla mai des asa ( eu am ramas cu sechele de cand urmaream cu mare placere Formula 1 si eram nevoita sa ascult comentariile aberante ale lui Alexandrescu care in afara de faptul ca era pe langa cu partea tehnica era mult mai interesat de sotii/iubite/averile pilotilor)….concluzia la ce am aberat eu aici e: tre’ sa fac un efort de gandire sa spun cine ce a castigat…dar mi-am dat seama ca de multe ori cel ce comenteaza evenimentul e mult mai interesant decat ca evenimentul in sine…

    • @A.Buzdugan: Mai mult decat Locker… mi-a placut The Brothers (cam aceeasi idee a alienatului), unde Ömul Paianjen ii da clasa lui Clooney.

      @Irina: nu lua de buna tot ce scrie pe net: or fi rezervate, dar o gramada renunta sau nu mai ajung din varii motive.

      @Alina: mama draga n-ai vrea sa-l vezi in Braille?

  7. Am vazut Avatar…..
    Filmul asta putea mult mai mult…sau mai bine zis la filmul asta se puteau face mult mai multe….
    Intrebarea mea (fara nici o valoare de atfel, cred) e: daca tot au lucrat 5 ani si au bagat atata banet, ce era asa de greu sa puna putina „substanta” in povestea aia?
    Oare era asa de greu sa transforme scenele penibile (jucate de actori , nu de efecte)de dragoste , de certuri in ceva oleaca mai interesant si mai lipsit de clisee….cred ca da…ca doar vorbim de film american….
    Si inca o intrebare…de data asta pentru curiozitatea mea…cum naiba, dupa ‘jdemii de filme cu razboi astia fac o infruntare in camp deschis intre roboti inarmati si na’vi cu arcuri?! Si un copil mic stie ce-i aia o ambuscada…..

  8. Da…stii chestia aia cu „ce-i facut cu mana ta”..in cazul asta: ce-am vazut cu ochii mei……
    Partea buna dupa ce m-am uitat 3 ore la Avatar a fost ca mi-am dat seama ca musai tre’ sa merg sa-mi fac un control oftalmologic….deci e bun si 3D’u la ceva…

Lasă un răspuns

