VARA TITANILOR!

clashOfAerosmitans
Nu, daca v-ati gandit la apropiata lansare a CLASH OF TITANS v-ati inselat. Nu la film am de gand sa ma refer, ci la iminentul dezastru financiar ce paste oricare iubitor si amator de muzica buna. Daca anul trecut ma plangeam de faptul ca organizatorii autohtoni diseminasera vreo 5 concerte pe parcursul lunilor mai-septembrie, de data asta au facut-o mult mai lata. Si mai paguboasa.

In intervalul 17 mai – 20 iulie, adica mai putin de 2 luni, au inghesuit nu mai putin de 9 (NOUA!!!!!) concerte.

17 mai: Debutul in forta e sustinut de AC/DC ;))) (am deja bilete!;))). Dupa teapa ingrozitoare de anul trecut si trauma inghitita cu noduri (ne pregatiseram sa mergem la Belgrad pentru concert, apoi am renuntat la auzul anuntului), iata ca se face dreptate sutelor de mii de fani romani ai formatiei. Asadar in Piata Constitutiei vom avea partea noastra din Black Ice World Tour 2010.

2 iunie Bob Dylan /3iunie Jean-Michel Jarre/5 iunie Scooter (Arenele Romane) + Eric Clapton si Steve Winwood (Arcul de Triumf). Evident nu se pot bifa toate. Asa ca o sa-I zic pas lui Dylan si voi plusa pe Clapton ;(((

12 iunie Elton John/18 iunie Aerosmith. Clar Aerosmith.

16 iulie Faithless/20 iulie Cranberries. Imi place originalitatea Faithless, dar de Cranberries m-am indragostit de la primul lor videoclip. Cine poate uita becul ala ce-si balanganea lumina deasupra trupei ingramadite intr-un coridor stramt? Cine poate uita zguduitoarele Zombie sau Ode To My Family?

Voi cine credeti ca va castiga?

10 thoughts on “VARA TITANILOR!

  1. Eu personal as paria pe AC/DC….nush de ce….am asa un feeling….imediat dupa ar fii Aerosmith iar apoi restul…ordinea nu mai conteaza! De ce? Rock-ul e nemuritor….si la propriu si la figurat in cazul de fata! :))
    Din pacate, fiind din provintie de mult am renuntat sa ma uit la ce concerte sunt in Bucuresti din oarece motive mai mult sau mai putin intemeiate: primul ar fii ziua concertului care de regula e o zi lucratoare ….iar apoi banii, ca biletul la concert ma costa mai ieftin decat trenul pana la Bucuresti :D…si sa nu mai spunem de cele 11 ore petrecute in accelerat/rapid/intercity Cluj -Bucuresti…
    Deci….cand am sa cresc mare( in salar) si am sa am bani de avion o sa ajung si eu la ceva concerte in capitala…daca o sa mai vina cineva atunci in Romania!
    Am totusi si o parte buna ca stau in Cluj….Budapesta e mai aproape….si aia au de toate…si concerte, si stadioane pentru concerte..:))

    • @Irina: nu prea tine chestia cu finantele in cazul unor monstri sacri macar datorita factorului cronologic: e posibil sa nu mai apuci o alta ocazie,;))))) In plus or avea ei la Budapesta de toate, dar nu ma au pe mine asa ca…. ;)))) Am omis sa povestesc o intamplare foarte frumoasa de la primul concert al lui Cohen in Ro (sau poate am mai povestit-o si am uitat ;))). M-am intalnit langa scena cu un sarb care-si aranjase o deplasare de la serviciu in Bucuresti ca sa participe la concert ;)))) Poate aplici si tu aceeasi strategie, adica pe langa concert sa mai faci ceva fezabil numai in capitala. ;))) Think about it!

      @Pisica: pai stiu si eu ce sa zic ;))) cat tii la soacra ? ca atunci iti zic si daca-ti ajung banii de bilet ;)) Hmmmm de cazare… negociem ;)))))

  2. Eric Clapton -Steve Winwood, AC/DC, Cranberries- oare tot asa o arata Dolores oRiordan???😉 Bob Dylan, Elton John… nu stiu ce n-am bifat, da imi vine sa-ti spun ca astept sa ma mai inviti o data la concertul lui Sinead si sa schimbam biletele cu minunatiile de mai sus…
    macar Eric Clapton si Steve Windood?
    macar Cranberries???
    niciun concurs la tine pe blog?
    sa muncim… dar cu folos.😀 cazare free, ca tot e criza, in gara de nord…
    of, mai ionut, ce ne facem. acuma dincolo de gluma, io mi-am amanat vacanta pentru alt an, pe teme si pretexte financiare. si de unde iti spuneam ca nu am spirit de turma si nu-s fan extaziat in multime, ceva/ceva tot suna cumplit de ademenitor…
    oare ce sa mai sacrific anul asta? cadoul soacra-mii de pasti o ajunge de-un bilet?😀😀😀

  3. Mda…1-0 pentru tine….
    Am trecut prin chestia cu regretele : si acum imi pare rau ca nu l-am vazut niciodata pe Dinica in „Take, Ianke si Cadar” si ca am pierdut concertele lui Cohen..and so on…
    Din pacate treaba cu finantele e mai dezastru decat vreau…..asa ca tac, inghit in sec si sper ca la anu’ sa-mi „dezghete’ salariul sau sa plec prin strainezia…
    Iti dai seama cum ar suna dimineatza la vizita, sa le zic la pacienti ca eu nu vin 2 zile ca plec la un concert….?!:))
    Pacat ca in toamna nu mai e nimic ,…ca atunci am ceva congres la Bucuresti…

  4. O sustin pe Irina. In Romania totul se intimpla la Bucuresti.
    Pentru o tara atit de mare descentralizarea este imperativa (nu doar cea administrativa). Am locuit 10 ani in Bucuresti, apoi m-am mutat (de 5 ani) intr-un oras de provincie care este suficient de mare si dezvoltat, dar nu exista saptamina in care sa nu fac comparatii. Scuze, Ionut, este o alta tema, dar…

    • Se intampla si in provincie lucruri interesante: la Cluj, Sibiu, Timisoara exista teatre extraordinare care genereaza imbulzeala in Bucuresti cand vin in turneu. Artmania (festivalul rock) sau Peninsula nu se intampla in Bucuresti si mai sunt si altele ;)))

  5. Am achizitionat ACDC deocamdata. Restul mai aproape de eveniment.
    Se vorbea si de Metallica, Megadeth si Slayer, prin vara la Stadionul Cotroceni. Asteptam, resurse sa fie.

    • Da, vor fi intr-un show comun parte a unui festival itinerant (SONISPHERE) ce va avea loc si in Romania anul acesta in perioada 25-27 iunie 2010 ;))) In plus am aflat ca va veni si Jon Secada pe 19 mai

Lasă un răspuns

