NO COMMENT!

ultimaspaga1

11 thoughts on “NO COMMENT!

  1. HĂ interj. 1. (De obicei repetat) Cuvânt care redă râsul, mai ales râsul forțat. Sursa: DEX ’98.
    Interesant, nu? Oare cine l-o forţa să râdă?

  2. :)))))
    În filmul lui Cameron, Titanic, personajele principale au la un moment dat o scurtă conversaţie cu privire la inelul de logodna primit de Rose (Kate Winslet) de la viitorul ei soţ. Jack (Di Caprio) îi spune, văzând cât e de mare piatra din montură: „God! Look at that thing! You would’ve gone straight to the bottom.” Am senzaţia că şi noi am primit o mare piatră (de logodna???), că ne cam ducem direct spre ţinuturile mâloase ale fundului oceanului.

  3. este de plans, ionut. este de plans pentru ca nici acum, in ultimul ceas, nu reusim sa vedem / recunostem ca jaful unora si incompetenta altora ne vor duce de rapa.
    cineva spunea ca vom ajunge in situatia greciei. din pacate nu. ei mai au o sansa.
    noi insa nu. dar, pentru ca avem patinoar olimpic la brasov (cu ce pret), ne vom da pe gheata, cand o sa ne fie foame.

    • Ba, desi vedem/recunostem chestiile alea, nu suntem capabili sa apelam la solutii, ci la paleative. De-asemenea faptul ca nici acum – cand ni se clatina scaunelul de sub picioare in timp ce avem funia innodata in jurul gatului – demnii nostri alesi – indiferent de culoarea politica – nu-s capabili sa lase prostiile si orgoliile de 2 lei si sa faca ceva care sa ne aduca pe linia de plutire ;((

  4. Lasa politicienii…ne meritam soarta!
    Romanu’ e pe sistemu’ lasa-ma sa te las…..sa ne uitam la greci…aia oameni cu atitudine
    La noi…….zic si eu ca tine…no comment!

    • eu i-as lasa, dar nu ne lasa ei pe noi. timpul „pe mine nu ma intereseaza politica” – desi NU ma intereseaza – a trecut. vrand-nevrand ne-a fost bagata pe gat. si trebuie sa traim cu asta.

  5. desi, in mod uzual, existenta mea derapeza rar prin politica ( n-am afinitati/ abilitati si in plus imi lipseste elasticitatea aia vertebrala , si probabil multe altele) sincer azi/ acum sunt satula pana-n gat !
    sunt revoltata, scarbita, si am ( cam des in ultimul timp) iesiri verbale cu iz foarte primitiv si de mahala, la adresa clasei politice din Romania;
    si ce ma enerveaza cel mai tare, e faptul ca exista solutii ; care ar afecta intr-o mai mica masura, muritorii de rand, din randul carora fac si eu parte;
    nu mi-am dorit niciodata imposbilul; am vrut sa traiesc normal; civilizat; si se pare ca in tara mea , asta e din ce in ce mai greu;
    mai am in gusa, destule , dar ma opresc ptr ca prea incep sa seaman cu o ciuperca din aia otravitoare🙂

    • Nasol e faptul ca oricare parte ai alege-o toti sunt o apa si-un pamant. Mi s-a urcat sangele la cap cand am vazut cum se agata capusele astea de cazarea la Mariott Grand Hotel ! Ca li se spuzeste popoul daca dorm in gazda si – vezi Doamne! – n-au timp sa-si faca singuri ordine in camera si sa-si spele lenjeria! Ca pana s-ajunga in parlament le-o spala sfantu’ duh!

Lasă un răspuns

