REVERSUL MEDALIEI - ANDREEA RADUCAN

O REVISTA NOUA, O CARTE NOUA, O LANSARE NOUA…

Nici n-am terminat bine numarul de decembrie-ianuarie al revistei TANGO (deci abia in februarie ne vom revedea prin intermediul revistei! ;))) si nici n-am apucat sa ne dezmeticim cum trebuie dupa ziua de 1 decembrie si a trebuit sa ne napustim pe tastaturi pentru a finisa o carte speciala care sper ca o sa va emotioneze asa cum ne-a emotionat si pe noi. REVERSUL MEDALIEI de ANDREEA RADUCAN. Da, chiar atat de nedreptatita campioana de la Sydney. Andreea s-a hotarat sa indeparteze valul de pe dramaticele clipe traite la Olimpiada si sa ne impartaseasca punctul ei de vedere. Dupa o prelansare pentru presa, miercuri, Reversul medaliei va fi lansata la Diverta – Mall Vitan, duminica 12 decembrie in prezenta autoarei. Lansarea va fi urmata de o sesiune de autografe. Sper sa veniti cat mai multi pentru ca atat cartea, cat si autoarea merita sa va aibe alaturi.

Tango63

 

49 thoughts on “O REVISTA NOUA, O CARTE NOUA, O LANSARE NOUA…

  1. la multi ani, ionut! tot ce iti doresti sa se implineasca. ganduri bune si oameni speciali sa fie mereu in preajma ta.
    stiu ca am promis o cafia si n-am ajuns… dar e vreme, e vreme. nu?😆

  2. la multi aaaani! Nu am stiut ca esti si nicolae.Multumesc foarte mult inca o data si de abia astept sa mi aduca mosu revista si cred o sa vin duminica la mall.

  3. Dragilor si dragelor, vreau sa va anunt ca in decembrie Mosul vine cu reduceri si la noi pe site – 30% la toate cartile Tango existente pe stoc (mai putin titlul nou, prezentat de Ionut, care inca n-a fost lansat…)! Deci, daca va doriti ca una dintre cartile noastre sa ajunga sub bradul de Craciun al cuiva drag sau vreti sa va completati propria colectie de carti Tango, acum este momentul!🙂
    De aici puteti alege: http://www.revistatango.ro/cartile_tango.html
    Astept comenzile voastre si ofer detalii pe adresa redactia@revistatango.ro
    Sarbatori fericite!

  4. Sa traiesti cu numele in ghetute si pe revista🙂 Eu m-am trezit tarziu, nu-i nimic, imi gasesti tu o scuza, cadou de Mos Niculae de la tine catre un cititor mai incaltat de felul lui.
    Vad ca persisti in greseala si o tot tii cu cartile. Eu o tot tin cu muzica. E mult mai usor sa citesti un link. Cat de superficiala e lumea azi😀 !

  5. La ce ora va avea loc lansare? Cam care este pretul estimativ? ( s-ar putea sa iau pentru mai multe persoane si trebuie sa stiu bugetul)

    Nu v-ati gandit la o carte scrisa si de B&B?😀 Ar fi absolut genial sa existe o astfel de carte. Viziunea antrenorilor, nu a gimnastelor.🙂

    Bafta!

    • Buna Ana. Nu prea mai inghit trupele brit: de la Oasis incoace imi strepezesc dintii cu „nehotararea” lor ;)) Prefer din acelasi esalon ceva de genul:

  6. Buna Ionut! Imi cer scuze daca te deranjez in vreun fel insa am revenit cu o alta rugaminte.Nu mai am bugetul de 15 mil ci maxim 10 si as vrea daca mai ai timp sa mi recomanzi altul in limita asta de pret.Imi cer mii de scuze pentru tot si inteleg perfect daca nu ma mai poti ajuta.Multumesc foarte mult!

    • Sigur Andreea. Imi pare rau pentru ca aparatul ala chiar merita cei 3 mil peste bugetul tau. Adica la efortul financiar pe care-l faci se justifica inca un mic efort. Vezi ca la emag se poate cumpara si printr-un sistem de rate si poate reusesesti asa. Eu o sa ma uit oricum si pt ceva mai ieftin

  7. @VirtualKid: vezi?, asta e o onoare pe care mi-o fac singura. Exact cand lumea imi spune ca, in sfarsit, arat umanoid, eu t(z)op bag foarfecele in coama pe un fond muzical „adecvat”, „clasic”, „inaltator” (ceva cade, totusi). Rezultatul e dezastruos de fiecare data, insa tot de fiecare data parul creste la loc, desi eu pot da din cap si cheala, la o adica😀
    Pe undeva, printre vechi caiete prafuite, am un autograf al lui Johnny Raducanu. Tot ce e genial, e simplu…🙂 Ca sa nu ma tunzi:

  8. @VirtualKid: am scris ceva „filosofic” la tine, printre baloane, dar nu vad. Ce-am scris n-are substanta sau ai tu o mica problema pe blog ?
    Ionut, scuze ca scriu legat de asta aici🙂

    • @Ana-Bell: problemele tale hairstilistice tot de design tin, nu? Mai bine sa fluieri tu, decat sa fii fluierat de altii, zic ;)) Nu ma dau in branci dupa Placebo, dar imi place piesa asta, chiar daca toata lumea zice ca e prea comerciala ;)))

  9. Ionut nu e corect!Ai pus aici materialul cu Andreea Raducan si tu nu ai venit la Diverta!Vroiam sa ti multumesc personal pentru tot!Mi am cumparat ieri olympusul e la e mag si sunt foarte fericita si incantata de el.Acum nu mi ramane decat sa l descopar.Multumesc inca o data din tot sufletul!

    • Cu placere Andreea. N-a fost mare lucru, dar ma bucur sa stiu ca ti-am fost de folos. O raceala crunta m-a tinut in casa, dar am profitat pentru a face o repetitie pentru cozonaceala de Craciun ;))

  10. Ionutule, de unde crezi tu ca am invatat eu sa fluier ? De la cei care m-au fluierat🙂 Mie imi place cam 99% din tot ce inseamna Placebo si ma apropii periculos de 100%. I-am descoperit integral cu o secunda prea tarziu, adica dupa ce au concertat aici. Am pe mp3 tot felul de amestecuri non-alchimice si peste unele cantece pe care le adaug, spre a ma „culturaliza” fortat, sar de fiecare data, cautandu-le pe cele pe care le stiu. Adica, ma pacalesc singura. Insa, in unele zile, ma iau cu cititul (in metrou, de-aia citesc putin si se vede😀 ) si uit sa schimb, si atunci ma suprinde cate o melodie🙂 Cred ca asa m-am scufundat eu in Placebo, din greseala.
    De relativ putin timp, nu (prea) imi mai pasa de ce zice lumea. Care nu poate sa imi spuna ce sa imi placa si nici eu nu trebuie sa inghit chestii „misto” numai pentru ca plac altora. Prin facultate, in gasca de rockeri, m-a intrebat cineva daca imi place Bonnie Tyler. „Cui, mieeee?, am intrebat „socata” de posibilitatea sa fiu catalogata drept fan muzica dulceaga. Am negat atat de tare, de parca fusesem intrebata daca eu am pus bomba la metrou. Da’ mie imi placea Bonnie Tyler. Si n-ar fi frumos si corect fata de ea, care mi-a traversat de cateva ori sufletul cu delicatete si lasand doar urme placute la atingerea memoriei, sa spun ca nu-mi place. Dar, mai ales, n-ar fi corect fata de mine sa pretind ca sunt cine nu sunt. Desi, de cele mai multe ori, asta facem, ca vrem sau ca ne lasam dusi de valul atotcuprinzator al obiceiurilor altora. Sau de frica sa nu pierdem ce n-am putea avea daca am fi mereu noi insine.
    Drept urmare, de la mine respect ca ai spus ca iti place piesa asta🙂 Rog clementa cand spun eu prostii, da ?😀
    Si cantec, normal; e posibil sa fie calificat drept „comercial”, dar mie imi place🙂 :

    • @Ana: pai cred ca-ti plac atunci si cei de la Masive Attack ;)) ca-s tot in curentul asta „dus” spre depresie psihotropa ;)) Stii unde-i folosita melodia?

  11. Ce-i aia „depresie psihotropa” ? Parca am ascultat ceva Massive Attack, piesa asta nu si nu prea imi place (deloc😀 ) . Stiu ca Placebo e un fond perfect sa-ti tai venele in trepte, insa nu „consum” niciodata „fara numar, fara numar”😀 Alternez cu alte trupe.
    Cat despre Teardrop, nu stiu unde e folosita. La Spitalul 9, cand iese vreunul cu picioarele pe pervaz, sa vada primavara de aproape ?😛 Puteam sa caut pe net si sa ma dau cunoscatoare, dar prefer sa imi spui tu🙂 Uite, imi mai place asta (probabil tot comerciala):

    • e folosita la genericul lui Dr. House ;)) pai genul muzical se numeste trip hop ;)) trip de la acid sau LSD trip you know? Mai autentici imi par ei in disperare ;))

  12. Hmm, postare noua🙂 Tot cu, tot fara…😀
    Am vazut cateva episoade din Dr. House, niciodata de la inceput, aproape de fiecare data pana la sfarsit😀
    N-am luat niciodata droguri, dar au luat niste amici in facultate (prima si ultima data) si eu am privit „spectacolul” pe care l-au dat fara sa ma taxeze pentru biletul de intrare in alta lume, ca pe asta nu mai erau…🙂 Netu’ merge pe sarma, adica e clatinat si eu ascult Disarm cu hopuri. Hip hopuri🙂

Lasă un răspuns

