GOLDEN-GLOBES-STATUTES-1-1024x682

GLOBURI CU SURPRIZE SI NU PREA

Intrucat – inca o data – televiziunile autohtone au tinut sa ne reaminteasca faptul ca suntem fruntea cozii evident ca niciuna n-a transmis gala Globurilor. Nici in acest an. Evident – ca in anii trecuti – m-am uitat pe Pro7.

Primul Glob de Aur ajunge la Christian Bale (pentru impecabilul rol al fratelui drogoman din FIGHTER) inmanat de Scarlett Johansson. Apoi primele 2 surprize: Globul pentru mini serie/film de televiziune e cucerit de CARLOS, iar cea mai buna actita intr-un serial de televiziune este: Katey Sagal – SONS OF ANARCHY!

Iarasi 3 Globuri  asteptate: Chris Colfer (pustiul gay din GLEE) câștiga la categoria „Cel mai bun actor în rol secundar”, iar Steve Buscemi (politicianul corupt din BOARDWALK EMPIRE) la „Cel mai bun actor în rol principal”. Cel mai bun serial – drama: BOARDWALK EMPIRE si al doilea Glob pentru HBO.

Si apoi si al patrulea pentru animatie: TOY STORY 3 – ce va spuneam eu?

Geniala prezentarea lui Robert Downey Jr pentru BEST PERFORMANCE BY AN ACTRESS IN A MOTION PICTURE – COMEDY OR MUSICAL. Globul s-a dus meritat la ANNETTE BENING THE KIDS ARE ALL RIGHT, dar jumatate il merita JULIANNE MOORE pentru cealalta fata a monedei reprezentate de dualitatea rolurilor interpretate.

Apoi – evident- Al Pacino (la a 15-a nominalizare!) Glob pentru YOU DON’T KNOW JACK. A urmat CLAIRE DANES TEMPLE GRANDIN ( a doua nominalizare – al doilea  Globe!) si astfel TEMPLE GRANDIN a urcat pe prima pozitie la must watch pentru mine . Apoi al doilea Glob pentru GLEE – JANE LYNCH (profa’ nazista de sport)!

IN A BETTER WORLD (Hævnen) (DENMARK) a luat Globul pentru BEST FOREIGN LANGUAGE FILM si inca un film pe lista mea de must do…   LAURA LINNEY a castigat primul Globe pentru THE BIG C – un serial din care n-am vazut inca niciun episod ;)) o sa fie vreme sa recuperez ;)) La fel si pentru JIM PARSONS din THE BIG BANG THEORY (nu prea „sar” pe serialele de comedie😉

Jeremy Irons (cu a alura impecabila!) a oferit  Globul pentru BEST PERFORMANCE BY AN ACTRESS IN A SUPPORTING ROLE IN A MOTION PICTURE MELISSEI LEO (rolul mamei ticnite din THE FIGHTER) care a oferit si un frumos si entuziast speech.

Simpatic a fost si discursul de prezentare al lui Matt Damon pentru acordarea premiului Cecille D. Mille monstrului sacru Robert de Niro.

DAVID FINCHER a luat Globul pentru regia  THE SOCIAL NETWORK (dupa ce THE SOCIAL NETWORK luase si premiul pentru scenariu).

Surpriza maxima: BEST TELEVISION SERIES – COMEDY OR MUSICAL – GLEE!!!! lovitura sub centura pentru HBO care – avand 2 nominalizari se vedea cu sacii in caruta ;)))

BEST PERFORMANCE BY AN ACTOR IN A COMEDY OR MUSICAL – PAUL GIAMATTI pentru rolul din BARNEY’S VERSION.

Si bineinteles ca „ratusca” NATALIE PORTMAN si-a luat Globul pentru BLACK SWAN.

Globul pentru BEST MOTION PICTURE – COMEDY OR MUSICAL s-a dus – spre marea mea dezamagire – la  THE KIDS ARE ALL RIGHT ceea ce m-a facut sa ma intreb ca si anul trecut: chiar s-a pierdut sensul cuvantului comedie la americani?@!?

Se pare ca lui COLIN FIRTH THE KING’S SPEECH i-a adus noroc pentru ca i-a adus si un Glob ;)))) (eu o sa-l vad diseara si-o sa va zic daca-i pe merit ;))

Iar supriza suprema: Michael Douglas prezinta ultimul premiu al serii!!!!! BEST MOTION PICTURE – DRAMA pentru  THE SOCIAL NETWORK. Sincer, eu n-as fi pariat pe el ;(((  INCEPTION cred ca ar fi meritat premiul sau macar pe cel de regie. Dar HFPA asa a decis, sa fie sanatosi!

Si asa s-a scurs editia 2011 avandu-l ca prezentator pe Ricky Gervais ;)))

52 thoughts on “GLOBURI CU SURPRIZE SI NU PREA

  1. Pingback: Google Docs, I ♥ u! « Mircea Pricăjan

  2. offf, deci Concertul nu a luat nimic…pacat, mi-a placut tare-tare-tare mult filmul! Merci Ionut, nici eu nu am vazut Globurile, dar acum sunt la curent!😉

  3. Nominalizarile la premiile Bafta m-au mai inseninat putin. Mai ales pt. ca The Social Network nu are atat de multe nominalizari. Oi fi doar eu? dar nu am reusit sa vad filmul asta…am incercat, jur ca am facut toate eforturile, dar dupa ce m- a adormit doua seri la rand, m-am lasat pagubasa. Si cu toate astea, sunt o impatimita a facebook-ului….

    • Sa stii ca merita vazut pentru incredibila interpretare a pustiului, dar si pe mine m-au socat premiiile pt regie si film primite, chiar nu le merita. La BAFTA sunt usor debusolat pentru ca au nominalizat cam aceleasi pelicule si – nu neaparat – pe cele mai de soi ;((

  4. …oare de ce nu ma mai intereseaza, aproape deloc, aceste premii care par sa fie o prefata a filmelor care urmeaza sa se vanda si sa faca bani buni? Imi pare rau, insa eu cred ca au devenit niste simple liste facute de marketeri.

    • Pentru ca – in general – Globurile fiind decernate de critici de film ar trebui – in principiu – sa cearna filmele cu adevarat valoroase de pleava. In fapt, vad ca tind incet-incet sa se subsumeze unor interese cel putin dubioase – asa cum e cu Network-ul de anul asta unde nu pot sa bag mana-n foc ca n-a fost luata in calcul si popularitate feisbucului ;))) E cam ca anul trecut cu Avatar si restul lumii ;(((

  5. Ei , ei, cum asa Ionut? Nu mai bine le pui intr-o cutie si cutia in debara de unde le vei lua inainte de Craciun si vei impodobi bradul?🙂🙂 asa de bine-i sta unui brad gatit cu Globuri aurii !🙂🙂

  6. Heloo! Sunt complet pe langa subiectul cu Globurile dar am o alta mare rugaminte la tine: da-mi te rog ceva ponturi de cazare in Barcelona..please mult mult…..😀

    • Buna Irina! Ponturi cu Barcelona pot sa-ti dau la trasee pentru ca desi am fost de 2 ori niciodata nu m-am cazat in oras, ci pe Costa Brava. In schimb o buna prietena taman s-a intors de-acolo si-a facut bookingul singura, pe net. A revenit super-incantata. A mai fost cu i iinca operch si au inchiriat impreuna un apartament chiar langa Sagrada Familia si au dat 50 euro/zi pt tot apartamentul. Si o garantie de 300 euro returnabila la plecare.

  7. Ionutule, eu doar despre globul ocular pot vorbi cu ceva obiectivitate azi🙂 Tot n-am vazut nimic. De aia ma si abtineam (nefiresc pentru mine) de la comentarii😀 Da’ azi mi-a sclipit Barcelona pe globulet si am zis sa ma bag in vorba🙂 Deci de-aia sunt aici, nu pentru ca mi-as fi tinut o oarescare promisiune facuta…mie😀 Cum faci tu din taste smecheria aia piratereasca, te rog ?

  8. Irina, daca imi dai voie🙂 : la Barcelona e fain sa stai in zona Barcelonetta. Daca imi spui cam cate stele vrei sa vezi pe usa, pot sa iti dau niste idei de hoteluri. Sunt unele cochete de 2* si unele … de mai multe stele🙂 Daca ma ajuta Ionut, pot sa-ti dau prin el un ghid al Barcelonei; fisierul e in engleza.
    Ionutule, zona Sagrada nu e asa centrala sau, ma rog, asa barceloneza cum, poate, ne-am dori.🙂

    • Cred ca Irina taman chestiile cu stelute vroia sa le evite ;)) Pentru mine sa ies pe terasa apartamentului si sa-mi agat retina in Sagrada e o chestie foarte centrala, care bate Barcelonetta😉 In plus, la cat de bine dezvoltat e metroul catalan ce nevoie ai sa dai bani aiurea pe statul in l’ombelico del targo? ;;)

  9. Ionutule, smecheria piratereasca cu un ochi adormit pe riduri si unu’ sub spranceana ramasa nerasa😀 Smecheria colorata in galben.
    Stiu ce zici, intrebam de stele ca poate vrea 5* si eu ii recomand 2*… Niste preteni au stat la Medium Abalon 1* si a fost perfect, zona aia care n-are buric da’ are metrou😀
    Barcelonetta e faina pentru „view”🙂 Raman intotdeauna utile postarile de pe http://www.tripadvisor.com si, Irina, un site unde hotelurile sunt verificate de englezii care le „vand”, deci sursa buna de inspiratie: http://www.hotelconnect.co.uk/
    Si atentie la buzunare, se fura ca in codrii catalani😀

  10. merci mult de sugestii…
    Ideea care e: ma duc in aprilie cu o buna prietena si cu unchiul si matusa mea…deci „family trip” asa ca un apartament cu doua dormitoare ar fii perfect
    NU vrem zona centrala, vrem musai metrou,curatenie de bun simt si mai ales preturi de bun simt..ca pe toate site-urile vazute pana acum sar preturile de 700 de euro/7 nopti!
    Accept si varianta cu hotelul,insa si acolo am vazut niste scoruri….
    Bilet de avion deja ne-am luat, asa ca e musai sa gasim si cazare rezon ca dupa aia sa ma apuc de strans bani…..
    Ionut, amica ta pe ce site si-a gasit apartamentul?
    Sa stii ca si de trasee sunt curioasa…si de cazarea in Costa Brava….

    • Irina pot sa cer direct nr de tel al proprietarilor (sunt gay, deci curatenia e asigurata ;))😉. ei (amicii mei, adica) au fost superincantati de apartamentul cu pricina, deci nu cred ca o sa ai nici tu obiectii. o sa aveti acces si la bucatarie, deci mai reduceti o mare parte din cheltuieli daca treceti printr-un supermarket si va mai gatiti si singuri. ce vrei sa stii despre costa brava? eu am stat in cei 2 ani la extreme: in primul la cea mai nordica statiune lloret de mar, iar in al 2-lea in cea mai sudica si mai apropiata de barcelona (callela) taman penru a o putea vizita mai cu spor. ambele au o variata viata de noapte, mai ales in sezon cand coasta spaniola e invadata de englezi. ca si in grecia, in statiuni, sunt strazi intregi dedicate gift-shoppurilor si piedicilor in calea uitarii ;)), dar si restaurante, baruri si cafenele (in callela am dat inclusiv de un restaurant cu specific romanesc ;)) plajele sunt foarte diferite: in callela e cu nisip fin, dar in lloret e un fel de pietris marunt si rotund extrem de neplacut la pasit – asta cumulat cu apa foarte rece la sfarsitul lui iunie ne-au facut sa facem plaja la piscina hotelului in zilele de relache turistic. cam ce te-ar mai interesa?

  11. Ana, multumesc mult de sugestii…stelele raman la maxim numar de 3….cum spuneam si mai sus, sunt deschisa la sugestii…..la cat mai multe!
    Nu sufar dupa zona centrala in mod deosebit, ca imi place mult sa circul cu metroul pe care nu-l am la Cluj….😀

  12. In principiu apartamentul din Barcelona…..amica mea are ceva congres in oras cateva zile asa ca prefer in oras cazarea. E ok si in statiune, insa cum mergem in aprilie nush cat o sa stam la plaja…cat despre viata de noapte….prefer sa pierd zile vizitand decat nopti dansand..( am imbatranit.. :D)
    Daca poti ceva mai multe informatii despre apartament ar fii super!

  13. ionut…din greseala i-am dat „reject” pe mess mirunei !!!….ma uitam la altceva si am dat clik unde nu trebuie!! da-mi un mail cu id-ul ei sa incerc eu….vai…ca-n filmele cu prosti…nu am o saptamana buna…..

  14. Irina: i-am trimis lui Ionut ghidul „englezit” al Barcelonei, pentru tine. Sugestii ? Tot ce inseamna Gaudi, sangria, fructe de mare, zona veche, evident Sagrada (nu urca pe scari daca ai rau de inaltime, la urcare mai merge dar la coborare s-ar putea sa strangi un lung sir de dusmani in spatele tau, atunci cand vei refuza sa mai faci chiar si doar un pas in fata…🙂 ), Acvariul si, daca ai timp, o excursie la Montserrat nu strica. Un pic de surf pe net, pe forumuri ale plimbaretilor care au ajung pe acolo, s-ar putea sa iti dea idei grozave. Dupa mine, la fel de bine poti sa mergi pe jos cat te tin picioarele pentru ca nu-i mod mai adevarat de a descoperi un oras. O sa repet…atentie la hoti, in special in magazine.

  15. Irina, mi-am mai amintit ceva: spectacolul de lumina si sunet de la fantani, nu stiu daca o sa il prinzi dar e … spectaculos. Daca vrei sa iti cumperi ceva, pielaria lor de ghete e fina ca a noastra de manusi…🙂

    • fantana merita toti banii – recte timpul pierdut pana incepe spectacolul😉 iar acvariul – CU TOT BILETUL PIPARAT DE INTRARE – o sa te lase cu gura cascata. daca nu ai incearca sa imprumuti o camera video. cu aparatul foto nu prea faci treaba la obiectivele astea ;))) Ana n-are dreptate cu Sagrada. Cea mai misto parte e urcusul in turn. abia urcand intelegi spiritul lui gaudi. iti sugerez sa folosesti din plin amrazurile inguste ale turnului pentru a privi in afara, precum si balconasele (cand o sa ajungi la ele!😉 ) o sa ai ocazia abordarii vizuale a unor detalii pe care NU le vezi de jos dinspre frontoane. n-are sens Montserratul decat dupa a 3-4-a venire in barcelona: ai din belsug ce vizita in the city ;)) daca te duci la acvariu musai trebuie sa iei si gondola peste port (o calatorie unica) si sa vizitezi montjuic. propriu-zis ai putea alege pentru o zi cam asa: cobori rambla inspre port (pe la mijloc NEAPARAT viziteaza la boqueria – cea mai mare piata in aer liber a cataloniei – poate si a spaniei – care-o sa te lase cu gura cascata cu siguranta. daca esti amatoare ;)) aproximativ vizavi de intrare e muzeul sexului ;)) dup-aia continui sa cobori rambla spre port si te duci la acvariu (in zona mai e un muzeu al marinei si inca vreo 2-3 chestii mai micute optionale) dupa acvariu traversezi pe colina montjuic, vizitezi citadelasi seara te distrezi cu fantanile (Octombrie – Aprilie: vinerea si sambata spectacole muzicale au loc de la orele: 19:00 19:30 20:00 20:30) e bine sa ajungi mai devreme pentru ca se aglomereaza ingrozitor. experientele memorabile au loc dupa caderea intunericului ;))

    • Merci😉 chiar mi s-a facut „foame” de Barcelona🙂 poate fac un post dedicat😉
      La prima mea vizita la Sagrada am facut 4500 de fotografii, noroc ca eram cu laptopul dupa mine si am avut unde sa le descarc ;)))

  16. Da , poate gasesti loc pentru”un post dedicat”.Acum daca ti-a scapat si ca ai asa multe fotografii, nu cred ca mai poti da inapoi🙂
    P.s. Frumoasa poza de la „Coffee” unde se spune despre prieteni.:)

    • da, Paul sa traiasca ;)) Asta-i alt drum lasat in suspensie: o serie de posturi despre „prietenii mei”, prieteni pe care-i am de 15-20 de ani si cu care ma intalnesc cu-aceeasi incantare ori de cate ori putem, fatalmente prea rar. Oameni deosebiti si talentati cu totii, unii prea talentati si din pacate prea putin cunoscuti, asa cum ar merita.

  17. Stiti vorba aia: sa nu-ti faci planuri ca rade Dumnezeu de tine? …
    Asa am patit eu…amica mea cu care trebuia sa merg( care azi a fost operata dupa cum ti-am scris in mail ionut) tocmai m-a lasat cu buza umflata ( si nu e vorba de ceva grav sau greu recuperabil)….asa ca visele mele cu fantani, lumini si acvariu s-au topit ca si zloata de afara……
    Oricum multumesc pentru toate sugestiile …sper sa tin minte macar cateva peste vre-o 2-3 ani cand sper totusi sa ajung pe-acolo…..

  18. Stii care era smecheria? Cu amica asta a mea nu eram la prima „escapada”…suntem amandoua pe aceeasi lungime de unda si asta era misto….aveam aceleasi puncte de interes si aceleasi placeri….
    Mda, am luat biletele….
    Anyway…pana in aprilie mai e vreme asa ca o sa caut o solutie….
    Da’ e aiurea…..asa ma enerveaza ca in cazul meu Murphy nu doarme niciodata….

Lasă un răspuns

