CELE MAI FRUMOASE CITATE

NOUTATI, NOUTATI…

Sfarsitul sarbatorilor de iarna, care – asa cum le place prietenilor mei sa spuna – incep si se sfarsesc cu ziua mea, mi-a adus si dovada faptului ca assa-numitul ciclu karmic exista cel putin in derularea unui parcurs blagian de tipul vale-deal existential. Asa se face ca nedumirit bine dupa trecerea 2010-2011 m-am trezit navigand kamikaze pe spumoasa valtoarea spumeganda a scrierilor colegelor de redactie intru ctitorirea unui nou numar de TANGO. Colac peste pupaza, lansarea proaspatului numar de revista ce va sa se vada cu cititoarele TANGO la Iesi pe 3 februarie se va suprapune (intr-un mod fericit si, sa speram, reusit pentru toata lumea implicata) cu aparitia a 2 noi carti ale Editurii Cartile Tango.

Cele doua titluri: Andiamo, de Alice Nastase si Simona Catrina, respectiv Cele mai frumoase citate – Alfabetul dupa… sper sa va placa atat la exterior, cat si la interior. Tehnic, stiu ca amicul Remus de la Printmulticolor va face tot posibilul ca totul sa fie in perfecta ordine. Iar daca eu, dupa cele 7 ore dormite din 60 petrecute dansand pe tastatura Macului meu, am mai comis cate-o boacana apelez la milosardia si gingasia inimii voastre spre a-mi darui iertarea ;))

Happy reading!

17 thoughts on “NOUTATI, NOUTATI…

  1. Trei vesti bune intr-una ! Magic, nu ?🙂 Sarbatorile de iarna de termina cand vrem noi, vara daca avem pofta😉
    Urari de bine Macului tau de la Susanul meu😀 Orice greseala a ta va fi reperata, intoarsa pe toate fetele plus captuseala, dupa care se va impacheta impreuna cu iertarea si se va darui cu gingasie domnului care pune boacane la conservat dansand in ploaia de vorbe tastate. Imaginatia mea bogata te sustine temerar cu ale tale zz kg pe delicata purtatoare dreptunghiulara de conexiune la computer si amprente personale😉

  2. Pai da, stiu ca nu te uiti la televizor. Si eu vad filmul pe VPlay . Cred ca nu e destul de alert pentru tine🙂 La inceput, m-am incapatanat sa-l vad desi nu ma tragea deloc, apoi nu stiu cum s-a intamplat de „m-a prins”🙂

    • dc nu incerci originalul? ;)) Poate te prindea mai repede. Alina, care e fan In Treatment, zice ca clona romaneasca e calchiata la milimetru dupa original,dar cu mai putin farmec. Mie nu mi-a placut originalul, asa k l-am abandonat dupa 2 sau 3 episoade. Poate pentru ca – asa cum zici tu – nu e destul de alert ;)))

    • Pai, le-am urmarit, dar intrucat opiniile mele asupra filmelor le-am expus la Globuri, iar nominalizarile au fost in proportie de peste 90% la fel chiar n-avea rost. Nicic nu s-a intamplat vreun eveniment mai de doamne-ajuta p-acolo si nici n-a fost vreun Benigni care sa se catere pe scaune. In concluzie un fel de Oscar de criza fara pic de surprize ;((((

Lasă un răspuns

