IMG_1520

Conferinta de presa si concert… cu SCORPIONS(1)

Conferinta de presa i-a avut ca protagonisti pe Klaus Meine (foarte in forma), Rudolf Schenker (extrem de expansiv), James Kottak (dornic sa intervina in discutie si neavand loc de primii doi) si Pawel Maciwoda (tacut ca un Yoda lovit de anihilarea corzilor vocale).

Va prezint in continuare cateva fragmente subtilizate :)))) de pe reportofonul colegei mele Viky

Ce veti face dupa ce se va incheia acest turneu?

Klaus: Cand te duci la o petrecere, ce faci? Te gandesti ce vei face dupa ce se va termina? Ideea este ca noua ne place atat de mult ceea ce facem, incat  faptul cel mai important e ca vrem sa ne simtim bine, sa ne bucuram de fiecare clipa. Vrem ca si voi sa va bucurati alaturi de  noi, de sarbatorirea a 40 de ani de Scorpions.

Rudolf: Nu vrem sa fie ceva trist faptul ca e ultimul turneu, ci vrem sa o luati ca o sarbatorire a 40 de ani de cariera.  40 de ani in care am calatorit in toata lumea si ne-am intalnit cu fanii nostri.

Oricum mai avem de parcurs un drum pana cand vom incheia, mai sunt atatea locuri in care trebuie sa mergem, pentru ca am inceput abia anul trecut. Deci, ne vom mai strange cu totii pentru un timp.

Ce sacrificii ati facut de-a lungul timpului?

Rudolf: Nu poti vorbi de sacrificii atunci cand iti doresti cu adevarat un lucru. Noi am crescut cu trupe ca Beatles si a fost visul nostru sa fim muzicieni, sa fim artisti. Si am avut aceasta sansa cu Scorpions: sa ne exprimam artistic prin cantecele noastre, sa avem concerte in toata lumea, sa vedem generatii de fani Scorpions si de fani ai muzicii rock. Acum avem sansa sa avem fani din generatia foarte tanara si sa ne traim visul zi de zi. Cum poate fi asta un sacrificiu? Suntem foarte fericiti ca ne-am urmat inima si am devenit muzicieni.

Va vedeti, dupa acest turneu, stand acasa cu familia, cu prietenii, uitand de muzica?

Klaus: Nu, suntem muzicieni, suntem compozitori, textieri, suntem artisti si cand vom scrie ultima fila din cartea Scorpions, in viitorul apropiat, nu inseamna ca vom inceta sa mai fim artisti. S-ar putea sa existe alte noi proiecte pentru fiecare in parte si daca stau sa ma gandesc acum, eu sunt solistul Scorpions de 40 de ani si nicioadata nu am avut un proiect solo, asa ca s-ar putea sa fie multe lucruri, multe proiecte la care voi participa. Nu se stie niciodata ce va fi, am invatat sa nu-mi mai fac planuri pentru viitor, acum noi ne bucuram de fiecare clipa, ne place ceea ce facem si stim ca va fi extrem de emotionant cand vor veni ultimele show-uri si cand se va trage ultima cortina. Va fi mult mai emotionat decat isi poate imagina vreunul dintre noi acum, asa ca e o intrebare foarte grea, o primim in fiecare zi si nu stim ce sa raspundem, oricum, pe zi ce trece realizam din ce in ce mai mult ce se intampla si devenim din ce in ce mai emotionati.

Ati vizitat ceva in Romania, de cand ati venit, de ieri?

Klaus: Da, barul.

Turneul de retragere, Get Your Sting And Blackout World Tour, s-a oprit pe 9 iunie la Bucuresti, la Zone Arena, in organizarea celor de la Project Events, intr-un “hurricane concert”, cum l-a caracterizat solistul trupei Klaus Meine.

Daca la conferinta de presa am fost cu Viky, la concert am fost impreuna cu Simona si ne-am bucurat de fiecare moment si fiecare piesa. Aproape toate marile hituri ale scorpionilor teutoni au rasunat in spatiul Zone Arena, care parca pentru prima data a sunat atat de bine.

Amalgamul de sentimente si trairi e mult prea bogat si complex pentru a incerca sa-l creionez aici, asa ca va las cu fotografiile cum si cat am reusit sa surprind din splendidul demers artistic al unor germani fara varsta.

Lasă un răspuns

