IMG_2001

Conferinta de presa si concert… cu SCORPIONS(2)

Turneul de retragere, Get Your Sting And Blackout World Tour, s-a oprit pe 9 iunie la Bucuresti, la Zone Arena, in organizarea celor de la Project Events, intr-un “hurricane concert”, cum l-a caracterizat solistul trupei Klaus Meine.

Daca la conferinta de presa am fost cu Viky, la concert am fost impreuna cu Simona si ne-am bucurat de fiecare moment si fiecare piesa. Aproape toate marile hituri ale scorpionilor teutoni au rasunat in spatiul Zone Arena, care parca pentru prima data a sunat atat de bine.

4 thoughts on “Conferinta de presa si concert… cu SCORPIONS(2)

    • Buna, Kid! Eu nu le-am avut niciodata, dar le ascultam la un prieten. Ma rog, versiunile trase „la negru” in Bulgaria. Alaturi de PFloyd, Stones, Straits, Queen si toti ceilalti care ne umpleau urechile si mintile pe vremurile alea ;))

    • Buna, pisi ;)) bine te-am regasit. mai degraba va „ilustrez” despre ele ;)) oricat as vrea n-am timp nici sa scriu 2 randuri despre Alice, asa ca va pun numai pozele. si voi povesti mai incolo. undeva, candva…

Lasă un răspuns

