gaudeamus2011

ET IN GAUDEAMUS EGO…

Bine va regasesc dragii mei! Iata ca intr-un final neasteptat webmasterul a reusit sa-mi recupereze blogul de prin cotloanele mucegaite ale serverului ceea ce-mi permite reintalnirea cu voi.

Si, pentru ca m-a luat prin surprindere repunerea blogului online, pana pritocesc oarece subiecte faine si mustind de noutati va incit cu „prada” de weekend de la Gaudeamus, substanta si pentru posturi ce vor veni dupa lecturarea lor. Desi am petrecut destule ore la targ si am participat si la vreo 3 lansari de carte tot n-am scapat de sennzatia de-a fi pe fuga tot timpul. Cred ca anul viitor o sa-mi iau concediu ca sa pot vizita in liniste targul in toate cele 3 zile ;)))

gaudeamus2011

Si ca bonus coperta TANGO-ului 74 ce va sa iasa pe piata pe 2 decembrie.

TANGO74

4 thoughts on “ET IN GAUDEAMUS EGO…

  1. bine ai venit si mult succes……….mai ales femeile se obosesc sa scrie cate ceva ce le doare.nu astepta pe baieti sa scrie..ei au fotbalul.la gaudeamus nu am ajuns deoarece locuiesc in cluj si o mica parte in germania.merg cu drag la targurile de carte,cumpar ptr mine si fiul meu deoarece are deja lectura obligatorie-poveste fara sfarsit in moment.numai bine

    • Bine-ai venit Luminita. Eu nu-s microbist, asa ca voi incerca sa va acord si atentia care va lipseste din partea „baietilor” proprii ;))) Povestea fara sfarsit a lui Michael Ende e o carte superba, sper sa-i placa si baietelului tau si sa nu se multumeasca sa vada filmul – extrem de nereusit de altfel

Lasă un răspuns

